Undertecknamn - En annan värld är Omöjlig

läs mitt senaste bloginlägg och känn hur skallen exploderar på grund av min självgodhet om inget annat! Ber dock inte om ursäkt för mina stavfel, det här är ändå det endå stället på nätet där min kreativitet kan få löpa amok, enjoy!

söndag, juni 25, 2006

Allt ska in i buren!

Den ofria kärleken som drabbar en
Känslomässigt
oengagemang
Regnar uppåt
pepprar sönder molnen
tills jag träffar någon annan i en lika hopplöst hopknuten sits/
situationen avgörs,
beroende på vem som upplever avsaknaden av mig, som en brist/

irriterande drag
det är inte du
det är jag,
som ser dina små irriterande sidor som just var dom är,
uppslitna
dagboksidor
baddade i blod

Bekräftelsen är en dans för sig själv.
Jag lever det ni juger om
mest för att kunna sova om natten.

//Kudden, täcket, sängen
mitt heliga tempel
och när det inte passar sig är
Toaletten är min tillflyktsort//

I ett halvtaskigt försök att byta ämne.
Isen är bruten
Och alla ska möta varanndra i sig själva
Bittra fiender, ska ta det till buren, äntligen!

Allt ska in i buren!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

yo grand master slam
skratt, nu har jag skrivit nåt. trevlig blog

7:36 fm  
Anonymous Anonym said...

irriterande drag
det är inte du
det är jag,
som ser dina små irriterande sidor som just var dom är,
uppslitna
dagboksidor
baddade i blod


vad menas?

3:21 fm  
Blogger Undertecknamn said...

Efter att ha läst för många dagboksinlägg på helgon.se så är det svårt att inte bli berörd.

Jag är dock tvivelaktigt inställd till hela den här dikten ska sägas.
Den är brutal.

5:19 fm  

Skicka en kommentar

<< Home