Undertecknamn - En annan värld är Omöjlig

läs mitt senaste bloginlägg och känn hur skallen exploderar på grund av min självgodhet om inget annat! Ber dock inte om ursäkt för mina stavfel, det här är ändå det endå stället på nätet där min kreativitet kan få löpa amok, enjoy!

söndag, april 16, 2006

Centerpartiet, it's On!

"Sedan var det karaoke-dags på "Plattan". Med hjälp av en megafon gormade en snubbe som kallade sig "Glapp-käft" (för inte hette han väl så på riktigt??) fram Petters "Det går bra nu". Jag undrar fortfarande vad den samlade skaran anser det är som går så bra just nu. Är det kampen mot alla människor som vill starta, driva och utveckla företag som går så bra? Eller är det kanske kampen mot unga människor som vill in på arbetsmarknaden? Hursomhelst så var succén ungefär lika stor som när en sjösjuk snubbe sjunger karoke på en finlandsbåt. Men i slutet av låten så var det faktiskt flera stycken som viftade lite med händerna. "

- Centerpartist


- Arbetarna på plats kan torrt konstatera att den enda skada som skett är att någon skapat ett arbetstillfälle för någon av Stockholm stads glasmästerientreprenörer. Så var det fastslaget att en sektion av Osynliga Partiet ( ) ligger bakom skadegörelsen på Centerpartiets lokaler runt om i landet. Antingen det eller en noggrant planlagd konspiration från Sveriges förenade glasmästare + vaktbolaget Securitas. Kan någon gissa vem?

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

stryk töntig i töntig centerpartist

Stockholm Stads glasmästerientreprenörer

Sverige med stort S

4:25 fm  
Anonymous Anonym said...

Antagligen har den förstörda glasrutan skapat fler arbetstillfällen än vad nedmonteringen av LAS någonsin skulle göra...

6:19 fm  
Blogger Undertecknamn said...

hahaha jag funderar på att inkorperera ditt skämt i en senare uppdatering bara för det, eller what the heck, den finns ju redan där!

kul att folk delar ens humor=P

2:44 em  

Skicka en kommentar

<< Home