Undertecknamn - En annan värld är Omöjlig

läs mitt senaste bloginlägg och känn hur skallen exploderar på grund av min självgodhet om inget annat! Ber dock inte om ursäkt för mina stavfel, det här är ändå det endå stället på nätet där min kreativitet kan få löpa amok, enjoy!

måndag, april 17, 2006

De kategoriska imperativen 2.0

1. Okunnigheten

Jag fascineras av människor
som äntligen gjort den väldiga upptäckten att
”män är djur”

hur dom har svårt att hantera detta faktum…
Det finns dom som säger att skapelsen
Är för bra för att förklaras evolutionärt
Jag vet vad dom inte ser när dom öppnar ögonen

Det jag vill veta är vad dom ser
När dom stänger dom

2. Guden

gudsgåva till mänskligheten
guds vilja men hans plan
släpper inte bomber som en skänk från ovan
utan en gud
ingen att be om lov


3. Kommersen

För det finns dom av oss som drivs av hat
mot denna ständiga kommers
Som tålmodigt väntar på den dag då,
gud ska överge Bush
Så att han tillsist blir så illa tvungen
att konvertera till Buddismen
i syftet att befria oss alla
från lidandet
göra livet till en kort process.

4. Den Nya Världen

Men det finns dom som visste
att jorden inte var platt
Årtusenden innan
Columbus uppfann amerikanen