Undertecknamn - En annan värld är Omöjlig

läs mitt senaste bloginlägg och känn hur skallen exploderar på grund av min självgodhet om inget annat! Ber dock inte om ursäkt för mina stavfel, det här är ändå det endå stället på nätet där min kreativitet kan få löpa amok, enjoy!

fredag, september 15, 2006

Röstningen

Det var rätt tråkigt att gå och rösta... Hade helst sluppit
Men så har vi det här med Sverigedemokraterna, dom är jävligt dryga, och jag skulle helst se så lite av dom som möjligt. Sedan vill jag gärna slipa skumpabad med brats på söndag, det skulle verkligen suga. Speciellt efter gårdagens visit på Stockholms nation, det sög.
Stället översvämmade.

För mycket av det dåliga!

Veckans roligaste är väl att det ska bli stand-up kväll på Harrys nästa vecka, det kan behövas i höstmörkret