Undertecknamn - En annan värld är Omöjlig

läs mitt senaste bloginlägg och känn hur skallen exploderar på grund av min självgodhet om inget annat! Ber dock inte om ursäkt för mina stavfel, det här är ändå det endå stället på nätet där min kreativitet kan få löpa amok, enjoy!

lördag, september 16, 2006

Det här var bara början...

"Jag vet att ni är där ute
jag känner det.
och jag vet att ni är rädda, rädda för oss
för ni är rädda för förändring
Jag vet ingenting om framtiden
Jag kom inte för att säga hur det ska ta slut
Jag kom för att säga hur det kommer att börja
Jag ska lägga ner pennan och visa det ni vill undanhålla människor
Jag ska visa dom en värld utan er
En värld utan regler och kontroll, en gränslös värld
En värld där allt är möjligt.
Hur det blir sen är ett val
Som jag lämnar åt er…"