Undertecknamn - En annan värld är Omöjlig

läs mitt senaste bloginlägg och känn hur skallen exploderar på grund av min självgodhet om inget annat! Ber dock inte om ursäkt för mina stavfel, det här är ändå det endå stället på nätet där min kreativitet kan få löpa amok, enjoy!

söndag, september 17, 2006

Fan fan fan

fast jag inte sett dig på så länge
tänker jag på dig ibland
det var nånting som fastna' på mig
nått som aldrig helt försvann
/
fan fan
fan det skulle varit du
fan fan
fan det skulle varit du
/
och fick jag spela om partiet
fick jag chansen en gång till
fick jag vrida tillbaks tiden
om dom gav mig en ny giv
/
fan fan
fan det skulle varit du
fan fan
/
fan et skulle varit du
varit du alla klockorkarer?
alla himlens orglar
- skulle varit för oss
alla trummor och trumpeter
alla sagor alla under
allt på en och samma gång
/
fan fan
fan det skulle varit du
/
fast det var så kort romans
var det något jag borde ha förstått
sånna chanser kommer en gång bara
aldrig att dom kommer två
fan fan
fan det skulle varit du
fan fan
fan det skulle varit du
/