Undertecknamn - En annan värld är Omöjlig

läs mitt senaste bloginlägg och känn hur skallen exploderar på grund av min självgodhet om inget annat! Ber dock inte om ursäkt för mina stavfel, det här är ändå det endå stället på nätet där min kreativitet kan få löpa amok, enjoy!

lördag, september 30, 2006

Now over to something comletly different!

Nu ska vi snacka om brudar!

Asså brudar vad är grejen?
Ni bjuder ut mig, vill ha en trevlig stund.
Ni vet att jag gärna talar politik, så vad är grejen.
Varför vill ni ha mig i er närvaro om ni inte vill snacka om saker på riktigt. Jag är inte alls särskilt komplicerad.

Men kom igen, ni lär ju ha lagt märke till att jag har ordet ”arbetsrätt” stämplat i min panna.
Annars är jag inte mer än vem som helst som gillar att ta en shit chatt om allt möjligt, sålänge det berör. Vill ni tala om er själva, gör det men snälla utveckla gärna. Jag kommer inte käka upp er.

Jag börjar undra om jag är ett offer för utseendefixering. Men jag är isåfall inte den ende.
Men de är lugnt, det är inte ert fel, jag är inte ett dugg bättre själv.


Du fulsnygga underbara människa i rätt ljus!
Uppskatta min Wolverine-hunk-varlufs-look så ska vi storma himlen tillsammans!

Well It seem we just aint ment to be together, vilket är synd för du skriver sjukt gulliga sms= OP