Undertecknamn - En annan värld är Omöjlig

läs mitt senaste bloginlägg och känn hur skallen exploderar på grund av min självgodhet om inget annat! Ber dock inte om ursäkt för mina stavfel, det här är ändå det endå stället på nätet där min kreativitet kan få löpa amok, enjoy!

söndag, oktober 22, 2006

"And on the street bleeding like a stuck pig, was a stuck pig"

För vi behöver inte annat än gräva där vi själva står för att kunna identifiera var källan till alla våra problem ligger. Jag själv just nu är i praktikplatsångestträsket, vilken i mitt fall innebär att jag kommer jobba cirkus 3 månader med lite vad som helst utan någon anställningtryckhet whatsoever... Men som grafittin och dom dinglande banderollerna i åskilliga demonstrationer jag bevittnat det senaste året. Osäkra anställningar = Osäkrade arbetare.

Nu ska jag krypa till kojs o se om jag kan få ut någonting av att läsa senaste numret av Riff-Raff.
Kommunisering är visst ett ord som håller på att bli inne på den yttre vänsterkanten. Int emig emot, jag hoppas bara det kan leda till fler praktiker, skulle önska att Uppsala där jag bor skulle bli en syntes av vad Stockholm, Götet och Malmö slängt i grytan de senaste åren.
Men risken är att miljön här är lite för studentikos...

Ska grubbla vidare på det i ett senare inlägg.
Fortsättning följer... (som det brukar heta)