Undertecknamn - En annan värld är Omöjlig

läs mitt senaste bloginlägg och känn hur skallen exploderar på grund av min självgodhet om inget annat! Ber dock inte om ursäkt för mina stavfel, det här är ändå det endå stället på nätet där min kreativitet kan få löpa amok, enjoy!

söndag, oktober 22, 2006

"organizational skills kills more devils than bullets"

- Fan va jag önskar att det vore så, då skulle klasskampen kunna reduceras ner till ett one man war mot dom jävla nylibera asen... Va däng dom skulle få.

Remember the titans!

- Anti-rasism bedrivs bäst i föreningslivet, jag har helt tappat hoppet om dom politiska ungdomsförbunden. Dom har alltid en hemlig agenda att få dig att gå ut på stan och dela flygblad. Jag som gjort det i säkert 3 års tid nu vet att det är i din idrottklubb, schackförening eller i din syjunta där riktig folkbildning kan bedrivas ostört.
I min shootoklubb här man visst snack om det där turken dit eller den där turken dätt.
Men inte fan lever någon med föreställningen om att det är ursprunget som bestämmer vem som vinner en match i buren. Nej det är ren teknik och hur mycket tid som du lägger på träningen som bestämmer vem som kommer ligga blödandes kvar på golvet när handuken kastas in. (obs jag överdramatiserar, men jag tror ni fattar poängen)

Vad ska vi göra? - Krossa rasismen!
Kampen fortsätter - Rasismen ska krossas!

- Är något man hör alltför ofta på demonstration mot SD eller liknande.
Men vad är grejen? Hur krossar man rasismen, really? Jag har själv felat på den punkt, har jag insett nu. För ska man krossa nånting så är det förställningen om att en demonstration kommer krossa någonting annat än någon stackares trumhinnor. Glasfönster ger jag blanka fan i!
Demonstrationen kan på sin höjd påvisa att det finns en rörelse, men sedan måste rörelsen göra annat en demonstrera, nämnligen genom att syssla med praktik. Lite som det jag tog upp i stycket strax ovanför. Om ni missat det, läs det engång till!